2 Yıl Süren Sosyal Medya Deneyi ile Öğrendiklerim

sosyal medya deneyi facebookSosyal medya deneyi yapma fikri aslında 2010 yılında doğum günümde cereyan etti. O sıralar 1800 kadar arkadaşım varken sadece 90 kadar kişinin(Toplam kişi sayısının %5’i) kutlama yapmasını bir vaka olarak ele almam gerektiğini düşünmüştüm. Sonuçta o günlerden bu yana dijital pazarlama üzerine kafa yormaya devam ediyorum ve her bir adımın ne tür sonuçlar doğuracağını deneyimlemek üzerine deneyler, gözlemler yapıyorum. Acaba insanların doğum günümü kutlama sayısı, kısacası profilim ile olan etkileşimleri arttırılabilir miydi? Yoksa benimle çok etkileşimi olmayan bu insanlar ne yaparsak yapalım kutlama yapmazlar mıydı? Devamını Oku